ilan 10כאשר בונים אתר לאיש מקצוע או עסק שמזוהה עם יופי ועם אלגנטיות, אי אפשר להתפשר על המראה החיצוני, וחייבים ליצור אתר שנראה “מיליון דולר” :

עמוד הבית

העמודים הפנימיים

כל עמוד פנימי מוקדש לשירות אחר כמו תספורת גברים, תוספת נשים, החלקות ותוספות שיער, החלקה יפנית / ברזילאית וכך הלאה (אלו גם מילות המפתח שנגדיר לגוגל).

מן העיתונותbeuty1

העמוד הזה צריך לכלול רשימה של כתבות מהעיתונות המודפסת (בארץ יש עדיין אחוז מאוד גבוה של קוראי עיתונים) או קישורים מאתרי אינטרנט נחשבים כמו מאקו או xnet (דוגמה בלבד). ככל שהעמוד יהיה יותר מלא בתוכן, כך המיתוג של האתר יהיה טוב יותר. בשום פנים ואופן אסור להשאיר את עמוד זה ריק.

עמוד יצירת קשר

זה עמוד חשוב מאוד שחייבים להקים אותו אם רוצים שהאתר יופיע בחיפוש המקומי של גוגל. בטלפונים ניידים הוא גם יכול לקשר לגוגל מפות או Waze.

גלריה

עמוד עם פורמט דומה לזה של התמונות בעמוד הראשי, רק שיהיו בו יותר תמונות וגם אפשרות לראות תצוגה מקדימה של כולן.

התאמה לניידים ולקידום בגוגל

חשוב לציין שכל האתרים שאנחנו בונים מתאימים לצפייה מסלולר וגם מכילים את התגים המיוחדים שמאותתים למנועי החיפוש שמדובר באתר שעוסק בעיצוב וטיפוח השיער. אתר שאי אפשר למצוא אותו בגוגל או לא מופיע כמו שצריך בנייד, הוא אתר שלא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.