hevra
hevra

בניית אתרים לחברות

לחברת WinWeb המפתחת אתרי אינטרנט מזה למעלה מ-15 שנים, היו הזכות והכבוד לעבוד עם שורה של חברות מובילות בארץ ובעולם. ביניהן חברות רפואיות, יזמים, בתי תוכנה, הייטק ועוד. אנו מודעים לכך כי בניית אתר לחברה היא אירוע משמעותי. בין אם מדובר על אתר חדש, ובין אם על שדרוג האתר הקיים. תהיה המשימה אשר תהיה, בניית אתרים לחברות הינה פרויקט רב משקל ומרובה שיקולים.
בבניית אתר לחברה דרושים אנשי מקצוע כדוגמת מעצבת אתרים מקצועית, מומחה לחוויית משתמש, מתכנתים ישראלים ומומחה ווב-מאסטר הנותן תמיכה ושירות. WinWeb מעמידה לרשותכם את אנשי המקצוע הללו, וכולם בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים. אנחנו מצד אחד מסוגלים לבצע כל דרישה של הלקוח, ומצד שני מקפידים להיות אקטיביים. לספק לפרויקט את את הזווית שלנו עם שלל רעיונות ופתרונות. כל זאת בכדי שהמוצר הסופי, הלו הוא האתר החדש של החברה, יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. להלן מספר טיפים ודוגמאות, להיבטים רלבנטיים עליהם אנו שמים דגש בבניית אתרים לחברות.

בניית אתרים לחברות מתחילה עם עיצוב לפי סקיצת הדמיה

תהליך העיצוב של האתר עומד במרכזו ובליבתו של פרויקט בניית אתר לחברה. העיצוב חייב להיות מבוסס על תהליך מוקפד ואיכותי של עבודה מול סקיצות הדמיה. הניסיון שצברנו לגבי בניית אתרים לחברות לאורך למעלה מעשור, שכלל הקמת אתרי אינטרנט לחברות מובילות במשק, הביא אותנו (ואת לקוחותינו) להכרה בכך שבכל הנוגע לעיצוב - אין מקום לקיצורי דרך.

מהי סקיצת הדמיה? ובכן, זוהי תמונה גרפית סופית של האתר, טרם היציאה לפיתוח. בבניית אתרים לחברות חשוב להקפיד על סקיצת ההדמיה שנערכת בקנה מידה של אחד לאחד לפי התוצאה הסופית. כולל תמונות מעובדות, גופנים בגדלים הנכונים, עבודה בפלטת צבעים בהתאם לשפה המיתוגית, מיקומי כפתורים, מיקומי שדות וטפסים, תפריטים עליונים/צידיים/תחתיים ועוד.

מטרתה של הסקיצה הינה להציג את הנראות של האתר ולאפשר ללקוח להתרשם מהתוצאה המתגבשת טרם תהליך הפיתוח המורכב. בשלב זה ניתן לקבל אין ספור שינויים והתאמות בסקיצה, תוך חיסכון בתיקונים מיותרים ויקרים בעתיד.

מעיצוב לבנייה

בחברת WinWeb, בכל פרויקט של בניית אתרים לחברות, מעצבת אתרים מקצועית תכין סקיצת הדמיה לאתר בפרופורציות של 1:1 לפי המיתוג, האפיון והשפה העיצובית. התהליך מגיע לנקודת הסיום רק כאשר סקיצת ההדמיה מאושרת על ידי הלקוח לשביעות רצונו המלאה, ומועברת באותו האופן להמשך הפיתוח ובניית האתר. העיצוב והפיתוח יכולים להיעשות הן לפי תבנית שנבחרת בקפידה (בהתאם לאפיון), והן ללא תבנית מוכנה על כל היתרונות המקופלים בכך מבחינת מהירות טעינה, בידול, אבטחת מידע וכדומה.

הסקיצה שנבחרה
מעיצוב לבנייה בניית האתר לפי הסקיצה שנבחרה
מעיצוב לבנייה
האם מדובר בסטנדרט? התשובה שלילית. בניית אתר לחברה על בסיס עיצוב לפי סקיצות הדמיה דורש משאבים רבים ושעות עבודה, ויכול לכאורה לייקר את עלות האתר (לכאורה, שכן ללא סקיצת הדמיה, התיקונים שיבוצעו בעיצוב לאחר הפיתוח כרוכים בעלויות ניכרות).
חברות בניית אתרים שסבורות כי ניתן "לעגל את הפינות" ולהוזיל עלויות, אינן משקיעות בסקיצת הדמיה גרפית מוקפדת. לא אחת, הן מגישות מעין שרטוט של מיקומי האלמנטים הגרפיים (הקרוי "מוקאפ"), מבלי שהלקוח יכול באמת לראות את האתר הסופי מבחינת צבעים, תמונות, גופנים ועוד.  

בניית אתר לחברה שנותן פוש בתוצאות החיפוש

בניית אתר לחברה דורשת התמקדות בהיבטים הנוגעים למהירות טעינה והתאמה לגוגל, ויש להבין כי עיקר הדגש כאן הוא "Mobile First". לדרישת הבסיס של אתר מותאם (רספונסיבי), נוספה בשנים האחרונות דרישה חשובה הרבה יותר והיא מהירות הטעינה במובייל. מהירות הטעינה הינה כיום פרמטר קריטי בהצלחת האתר מול האלגוריתם של גוגל.

אין זה עניין של מה בכך. תוצאות משביעות רצון מבחינת מהירות טעינה במובייל אינן אפשריות תוך התבססות על התאמה רספונסיבית בלבד. כשאנחנו מדברים על בניית אתר לחברות, המתחרות עם שחקנים רבים, הדברים נאמרים ביתר שאת. ללא שימוש בשפות תכנות מדויקות (כפי שיתואר מיד), גם עבודה מעמיקה על האתר תתקשה לנפץ את תקרת הזכוכית של מעבר לציון 51 מתוך 100 בכלי המדידה הרשמי של גוגל.

מה הפתרון? ניסיוננו לימד אותנו כי עלינו לספק למהירות הטענה מענה באמצעות שפת Accelerated Mobile Pages) AMP). שפת תכנות ייחודית למובייל המקפיצה את הנתונים באופן דרמטי לכדי ציון של כ-90 ומעלה. זאת, כפי שתוכלו לראות בדוגמה שלהלן:

שימו לב שהשימוש ב-AMP איננו חזות הכל, ועליו להיות משולב עם עיצוב העמוד באופן מוקפד. בחברת WinWeb אנו שמים דגש רב גם על ההמרה של האתר, ולכן מעצבים את עמודי ה-AMP בדיוק לפי העיצוב של העמודים המקוריים. זאת בניגוד לחברות המבקשות לחסוך עלויות, ואשר "מסתפקות" בעמוד מהיר בעזרת AMP ללא עיצוב מתאים. העמוד אולי מטפס גבוה בתוצאות החיפוש, אך איננו מניע לפעולה. למאמר המלא על amp

בניית אתרים לחברות בקוד פתוח – המקצועיות והניסיון משמעותיים

המגמה השלטת כיום לגבי בניית אתרים לחברות היא עבודה בקוד פתוח. קרי, בניית אתר לחברה על בסיס פלטפורמה של קוד פתוח אשר מאחוריה עשרות אלפי מתכנתים ברחבי העולם שמעדכנים את התוכנה באופן יומיומי. שיטה זו מקפלת בחובה מגוון רחב של אפשרויות מבחינת רכיבים, אפליקציות, יישומים ועוד.

היות שמתכנת האתרים איננו צריך להשקיע זמן ומשאבים בפיתוח רכיבים ספציפיים, שכן אלו קיימים עבורו במערכת, הלקוח נהנה מחיסכון משמעותי. בנוסף, מכיוון שהקוד הפתוח איננו שייך באופן בלעדי לחברה שמפתחת את האתר (כמו קוד סגור), הלקוח איננו כבול לחברה ספציפית לאחר סיום הפרויקט.

נשמע פשוט? תחשבו שוב. הקוד הפתוח איננו מקשה אחת. ישנן מערכות שונות של קוד פתוח בעלות ייעודים שונים כגון וורדפרס, ג'ומלה, מג'נטו, וו-קומרס ועוד. בניית אתרים לחברות בקוד פתוח צריכה להיות תוך התאמה של המערכת לצרכי החברה/העסק/הארגון.

לא כל חברה לבניית אתרים בישראל בקיאה בכל המערכות. נהפוך הוא. רוב החברות מתמחות בפלטפורמה אחת בלבד (לדוגמה, בניית אתרים בוורדפרס), ובאפשרותן להציע ללקוח רק את "מוצר המדף" אותו הם מכירים.

מדובר בסוגיה מהותית. הבחירה במערכת הקוד הפתוח הנכונה לפרויקט הינה משמעותית. לדוגמה, בעוד שישנם אתרי אינטרנט שוורדפרס היא הרלבנטית ביותר בעבורם (כדוגמת אתרי תדמית), אתרים אחרים (כגון אתרים מורכבים הדורשים פונקציונליות גבוהה) צריכים להיות מבוססים על ג'ומלה. באותו האופן, חנויות ווירטואליות יש לבנות לרוב על בסיס מג'נטו, שהינה פלטפורמת קוד פתוח ייעודית לסחר מקוון (כאשר חנות ווירטואלית גדולה על וורדפרס או ג'ומלה לא בהכרח "תספק את הסחורה" - תרתי משמע).

בחברת WinWeb, העוסקת בבניית אתרים לחברות מזה למעלה מ-15 שנים, אנו יודעים כיצד לבחור בעבור הלקוח את המערכת המתאימה לו ביותר. זו אשר בעזרתה החברה תהנה מכל הפונקציונאלית של האתר מתוך הליבה של המערכת. ללא תלות בהתקנות לא מקוריות העלולות ליצור באגים וכשלים טכניים.

חברות מקצועיות בקוד הפתוח, כמו חברת WinWeb, יודעות גם לבצע התאמות לרכיבים דרושים. עד לרמה של פיתוח רכיבים ומודולים מדף חלק. נציין גם כי בחברת WinWeb אנו לא עובדים עם מתכנתים מחו"ל. כחברה המחויבת לסטנדרטים גבוהים של שירות ופיתוח, כל המתכנתים שלנו הם מתכנתים ישראליים.

שירות מהיר ותמיכה לחברה

בניית אתרים לחברות היא שירות שממשיך גם לאחר העלייה לאוויר, שכן אתר אינטרנט הוא שירות ולא רק מוצר. התמיכה שהלקוח מקבל מהחברה שבנתה את האתר היא קריטית. גם לטובת סיוע בהפעלת האתר, גם לטיפול בתקלות שמתגלות לאורך הדרך וגם במסגרת שדרוגים/תוספות.

תמיכה אמיתית היא תמיכה מהירה, מקצועית וחשוב מכל – עם מענה אנושי המספק פתרון אפקטיבי ומיידי. רק חברה לבניית אתרים שמבינה לעומק את הדחיפות/הנחיצות של לקוחותיה לגבי פעילות אתר האינטרנט, מקפידה על סטנדרט זה של שירות לקוחות, כולל ברמת SOS.

לצערנו יש בישראל לא מעט חברות לבניית אתרים שאינן מפנימות לעומק את משקלה הרב של פונקציית התמיכה בלקוח. חברות אלה ישמחו לבנות בעבורכם את האתר, אך פחות ישמחו (בלשון המעטה) לעמוד לצדכם בהמשך. זאת למרות שאתר אינטרנט הוא כאמור מוצר דינאמי, הדורש פעמים רבות תמיכה מקצועית. בחברת WinWeb, לעומת זאת, אנו שמים את סוגיית התמיכה על ראש סדר העדיפויות שלנו.

למה WinWeb?

  • בניית אתר ללא שימוש בתבניות מוכנות מה שמקנה נראות מושלמת, בידול, מהירות טעינה, אבטחת מידע ועוד.
  • סקיצת הדמיה אמיתית עד שביעות רצון של הלקוח ללא הגבלת סבב תיקונים.
  • בניית האתר בהתאמה מלאה אחד לאחד לסקיצת ההדמיה.
  • דגש על חווית משתמש. 
  • רספונסיביות – התאמה מושלמת למובייל ומסכים שונים כולל אופציה ל AMP.
  • בחירת מערכת ניהול תוכן בקוד הפתוח מותאמת ביותר לצרכי החברה. 
  • אפשרות לבנות את האתר בצורה מודולורית בהתאם להתפתחות החברה.
  • מערכת ניהול תוכן החדשנית ביותר בקוד הפתוח.
  • מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש וקלה לתפעול גם לבעלי אתרים שאינם אנשים טכנולוגיים.
  • אופטימזציה לגוגל
  • תמיכה אנושית מהירה ומענה אמיתי גם לאחר עליית האתר לאוויר.
  • ועוד, ועוד.

צור קשר

נא לרשום שם מלא
נא לרשום כתובת אימייל
נא לרשום מספר טלפון
Invalid Input
Please let us know your message.
Invalid Input