חנות וירטואלית מותאמת לגוגל

חנות וירטואלית מותאמת לגוגלכיצד החנות שלנו מתאימה לגוגל?

החנות שאנחנו מציעים ללקוחותינו בנויה על מערכת ייחודית של Joomla ומתאימה לכל הדרישות של מקדמי אתרים וחברות קידום מקצועיות. בנוסף,  ניתן  להטמיע באתר מאפיינים חברתיים להפצה באמצעות רשתות חברתיות.

בעזרת המערכת, תוכלו להקדיש את מירב זמנכם לניהול החנות וקידום משלים (off page) מבלי להתעסק עם התאמת התשתית ופתרון בעיות מבניות שמפריעות לרוב האתרים בימינו לממש את מלוא פוטנציאל הקידום שלהם בגוגל ומנועי חיפוש אחרים.
 

תגי מטה

תגי מטה קובעים כיצד יוצג כל דף מהחנות בדפי התוצאות של גוגל ויש להם חשיבות מכרעת גם לדירוג האתר בגוגל מכיוון שהן קובעות את מילות המפתח החשובות ביותר בעיני גוגל.

המערכת מאפשרת לשלוט בתג ה - TITLE, תג ה - Meta Description ותג ה - Robots שבעזרתו ניתן לחסום עמודים מסוימים מתוצאות החיפוש. (ניתן לערוך גם את תג ה - Meta Keywords ). נוסף, ניתן לקבוע את הכותרות הפנימית (H2,H1) של כל עמוד.
 

שכפול תוכן

שכפול תוכן הוא ללא ספק הרעה החולה של אתרים מודרניים ובעיקר של חנויות וירטואליות שלעיתים כוללות דפים זהים לחלוטין למעט שם המוצר או צבעו. בחנות שאנו מציעים מותקן תוסף מיוחד המתריע מפני שכפול תוכן ועמודים כפולים.

תכונות נוספות למטרות קידום במנועי חיפוש ומדיה חברתית:

  • הטמעה של תגי אימות לכלי מנהלים האתרים של גוגל ויאהו
  • הוספת תג מעקב של Google Analytics כך שיהיה אפשר לעקוב אחרי הכניסות לאתר
  • אפשרות לשכתוב כתובות בעברית (Friendly URL)
  • תגי טקסט חלופיים (ALT) לתמונות על פי שם המוצר
  • אפשרות לבצע הפניות 301 במידה ומשנים כתובת של עמוד
  • הגדרת מפת אתר בפורמט XML לגוגל למטרת סריקה מהירה של עמודים חדשים
  • כיווץ של קבצי JS ו - CSS לזמן תגובה מהיר יותר , פרמטר נוסף שמנועי חיפוש מסתכלים עליו
  • מבנה של "פירורי לחם" לניווט קל ונוח באתר
  • כפתורים חברתיים למוצרים השונים : Like ,Retweet וגוגל +1.

 

אנחנו עובדים, אתם קוצרים את הפירות

במהלך בניית החנות, אנו בודקים מהן מילות החיפוש הפופולאריות ביותר עבור כל עמוד ועמוד ומשלבים אותם בתגי המטה ובכותרות הרלוונטיות בצורה טבעית ומדודה. אנו נמנעים כמובן משימוש בשיטות מסוכנות כמו למשל יצירת של גושי טקסט צפופים העמוסים במילות מפתח.

באופן זה, האתר מקבל "פור" בגוגל ומתחיל להופיע בתוצאות החיפוש עבור מונחים רלוונטיים ומוצרים שונים בחנות. התוצאה היא שגיוס הלקוחות החדשים מתחיל כבר מהיום הראשון.

בניגוד לחברות אחרות, אנו מבינים שקידום אתר הוא תהליך שנבנה לאורך חודשים ושנים , ולכן במידת הצורך, אנחנו מייעצים ללקוחתנו בבחירת חברת הקידום המתאימה ביותר לאופי האתר ולצורת העבודה השוטפת. למשל, ישנם בעלי אתרים שמעדיפים לכתוב את תיאורי המוצרים בעצמם ולהעביר אותם לאחר מכן לתיקון וניסוח על ידי כותבי התוכן של החברה. לעומת זאת, יש בעלי עסקים שאין להם זמן לעשות זאת והם מעדיפים להעביר לחברת הקידום את האחריות לכך. בחירה נכונה חוסכת לא רק כסף , אלא גם אי הבנות מיותרות.

צור קשר

נא לרשום שם מלא
נא לרשום כתובת אימייל
נא לרשום מספר טלפון
Invalid Input
Please let us know your message.
Invalid Input

מומלץ לקרוא