
בשנה האחרונה מתגברת המגמה של רכישות מוצרים גם דרך חנויות וירטואליות המתאימות לסלולר ונשיא ויזה אירופה אף חוזה שעד שנת 2020 חצי מהתשלומים ביבשת יתבצעו בעזרת סמארטפונים באמצעות חנויות וירטואליות, אפליקציות ושבבי NFC. גם חברות סליקה מובילות אחרות כגון PayPal כבר מציגות ממשקים מותאמים לסלולר ובכך הופכות את אפשרות הסליקה בסלולר לקלה יותר מאי פעם.
ומה עם חלון הראווה?
אבל עם כל הכבוד להתאמת מערכת הסליקה לסלולר, הדבר החשוב ביותר עבור הגולש כאשר הוא נכנס לחנות וירטואלית דרך הסלולר הוא שיהיה אפשר לגלוש בה בנוחות. חנות וירטואלית שלא בנויה בצורה מתאימה לסלולר, בדרך כלל תוביל לכך שהגולש יגלוש לחנות אחרת או ישכח כלל שביקר בחנות כאשר יחזור הביתה אל המחשב הרגיל שלו…
מצד שנית, חנות וירטואלית מתאימה לסלולר היא חנות שהעיצוב שלה מאפשר לנווט בקלות בין המוצרים השונים בלי לגלול לצדדים, להיאבק עם תפריטים שמתעוותים או לבצע זום פנימה והחוצה לעיתים תכופות. גם תמונות המוצרים עצמם צריכות להיראות ברורות ולשמור על הפרופורציות המקוריות שלהן על מנת לגרות את העין.
מדוע דווקא ג'ומלה?
ג'ומלה היא מערכת ניהול התוכן החזקה ביותר כיום עבור מנהלי אתרים וניתן לנהל באמצעותה חנות וירטואלית לסלולר בקלות ובנוחות, תוך כדי התאמת עיצוב האתר לסלולר, וכך בעצם ליהנות משני העולמות. בין היתר, ניתן להעלות רשימה מרוכזת של מוצרים דרך קובץ אקסל, ליצור התראות בדואר אלקטרוני עבור לקוחות, להציג את המחירים במטבע המקומי של הגולש ועוד.
מבחינת עיצוב, ג'ומלה תומכת במגוון עצום של תבניות רספונסיביות אשר מתאימות את עצמן למכשיר עליו מוצג האתר, אך יש לדעת כיצד לבצע התאמה אישית של התבנית לכל חנות וחנות על מנת לבדל אותה משאר המתחרים בשוק. זוהי משימה שאנחנו ב – WinWeb מתמחים בה מכיוון שאנחנו עובדים עם מעצבת גרפית שעברה הכשרה מיוחדת בתחום העיצוב לאתרי אינטרנט ולכן מסוגלת להתאים את התבניות השונות הן לאתרי אינטרנט רגילים והן לאתרי אינטרנט וחנויות אינטרנט המתאימות לסלולר.
מדוע דווקא WinWeb
לחברתנו ניסיון עשיר בבניית אתרים סלולריים מכל הסוגים והמינים, כולל חנויות וירטואליות נוחות במיוחד ונגישות למשתמש. אנחנו יודעים כיצד לעצב את החנות באופן שיאפשר ללקוח לרכוש את המוצרים במהירות האופטימאלית ומבלי להתעכב בדרך, זאת על סמך אתרים שבנינו בעבר ומכשולים נפוצים שנתקלנו בהם.
כמו כן, אנחנו מחויבים ללקוח כבר מהרגע הראשון: בניגוד לחברות אשר כוללות עשרות מחלקות וכל ניסיון להגיע לתמיכה הטכנית שלהן נתקל בטלפון שבור, אנחנו ב – WinWeb מלווים את הלקוח כבר מהרגע הראשון בו אנחנו מאפיינים ביחד איתו את האתר ויוצרים סקיצה ראשונית. לאחר מכן הוא מאשר כל שלב ושלב עד שאנחנו מגיעים ביחד איתו לתוצר הסופי בו הוא מעוניין.
כמו כן, אנחנו לעולם לא נוטשים את הלקוחות שלנו גם לאחר שהאתר עלה לאוויר, ותמיד זמינים לכל שאלה או בקשה הן דרך קו טלפון ישיר והן דרך תוכנות צפייה מרחוק וסקייפ.