כתוצאה מהשדרוג יהיה לכם אתר חדשני שיעזור לכם להציג את העסק בכבוד. בנוסף, יהיה לכם קל לנהל ולתפעל את האתר עם מערכת ניהול התוכן המעולה של ג'ומלה.
אתרים עם עיצוב מיושן
אם העיצוב של האתר עצמו מיושן, אבל המערכת של ג'ומלה היא מערכת חדשה, אפשר להחליף את העיצוב בלבד. בדרך כלל עושים זאת עבור אתרים שהעיצוב שלהם הוא לא עיצוב רספונסיבי. כלומר, הוא לא מותאם לתצוגת מרובת מסכים (סמארטפונים, טאבלטים וכו'), אלא נראה במיטבו רק על המחשב הרגיל (נייח או נייד)
כאשר משנים את העיצוב בלבד, אפשר להעביר את כל התוכן של האתר הישן לאתר החדש מכיוון שהוא שמור באותה צורה בבסיס הנתונים של האתר. עם זאת, לפעמיים צריך להחליף את הגלריות הישנות אל גלריות מודרניות שמתאימות לתצוגה על מסכים מרובים.
שדרוג המערכת של ג'ומלה מגרסה ישנה אל גרסה חדשה
זה מצב שבדרך כלל קורה מכיוון שהמערכת הישנה של ג'ומלה אינה מאובטחת מספיק ואז חברת האחסון דורשת מן המשתמש לשדרג את גרסת הג'ומלה שברשותו על מנת שלא לסכן משתמשים אחרים שהאתרים שלהם יושבים על אותו השרת.
אם מדובר באתר קטן, בדרך כלל אפשר ליצור מערכת חדשה לגמרי ולהעתיק אליה את התכנים הקיימים באופן ידני. אם מדובר באתרים גדולים, אז כבר צריך לעשות שימוש ברכיב מיוחד ששומר על כל כתובות הדפים הקיימות וגם על תגי המטה ולמעשה לא פוגע בקידום האתר בגוגל.
שדרוג האתר מבחינה פונקציונאלית
שדרוג האתר מבחינה פונקציונאלית זהו שדרוג שבו מעוניינים להוסיף עוד פונקציות והרחבות לאתר באמצעות מערכת התוספים הקיימת של ג'ומלה. לדוגמה, חיבור האתר למערכת שיווקית של שליחת ניוזלטרים, יצירת חנות וירטואלית בתוך האתר, פורום שאלות תשובות וכך הלאה…
הקמת אתר חדש מהיסוד (כמעט…)
לפעמיים גם המערכת וגם העיצוב מיושנים (לא תמיד המערכת הישנה היא ג'ומלה), ואז אין בררה אלא ליצור אתר חדש לחלוטין. במצב הזה בונים את האתר מחדש בג'ומלה על כתובת זמנית ומחברים אותו לדומיין לאחר מכן. במקרים מסוימים הכתובות החדשות של ג'ומלה אינן זהות לכתובות הישנות, ואז צריך לבצע הפניה קבועה מסוג Redirect 301 שבעצם אומרת לגוגל מהי הכתובת הישנה ומהי הכתובת החדשה (ממש כמו שרות "עקוב אחרי בדואר"). אנחנו יודעים לעשות זאת באופן שבו הקידום של האתר בגוגל לא ייפגע.