
לחנות הוירטואלית שאנו מציעים, יש תוספים רבים שיכולים לעזור לך בתור בעל עסק, להגדיל את המכירות בצורה ניכרת. מגוון התוספות זמין הודות לכך שהחנות בנויה תחת ג'ומלה, שהיא אחת ממערכות ניהול התוכן הגדולות והמפותחות ביותר בקוד פתוח (המשמעות של "קוד פתוח" היא שכל אחד יכול להתאים את המערכת לצרכיו, כל עוד הוא חושף את השינויים לעיני הציבור ולא שומר אותם אצלו).
מבין יותר מ – 1300 התוספות הקיימות לחנות וירטואלית בג'ומלה, אחת התוספות היותר מוצלחות לטעמנו היא זו שמאפשרת להעלות מספר גדול של מוצרים בבת אחת , יותר מ- 1000 מוצרים, וזאת באמצעות קובץ אקסל פשוט של נתונים. הדבר חוסך שעות ארוכות של הקלדה מיותרת ולפיכך כסף רב. תוסף אחר מאפשר לסגור את החנות בימים מסוימים כמו למשל ימי מנוחה או חופשות בהן לא ניתן לענות לפניות של גולשים.
תוסף נוסף שבאמצעותה אפשר להגדיר עבור כל דף מוצר גם מבצעים או מוצרים נלווים. לדוגמה, אם אתה מוכר תוכים, תוכל להוסיף גם הצעות אוטומטיות לרכישת מוצרים נלווים כגון כלוב לתוכים, אוכל לתוכים ומשחקים. אם אתה מוכר מחשב, תוכל להוסיף מסך בסיסי בפחות מ – 1000 ש"ח.
מבחינת הגולש, פעמים רבות הוא יעדיף לבצע קניה מרוכזת על מנת לחסוך את דמי המשלוח או פשוט את הצורך להזמין מהחנות כמה פעמים ולחכות כל פעם שוב פעם למשלוח. מבחינתך, זו דרך להגדיל את הרווח הממוצע ממכירות באתר שלך מבלי להתאמץ. חשוב לזכור שהגולשים לא תמיד יודעים בדיוק מה הם צריכים, וזו דרך להזכיר להם כיצד יוכלו ליהנות יותר מהמוצר שרכשו.
בנוסף למוצרים נלווים, אפשר להוסיף גם מבצעים שלמעשה מורידים את המחיר של מוצר מסוים לזמן מוגבל או נותנים הטבה אחרת כמו מוצר נלווה בחינם. אם הגולש כבר מכיר את החנות, סביר להניח שהוא יעדיף לקבל את המבצע דווקא ממך, ולא מחנות אחרת שהוא שומע עליה פעם ראשונה בגרופון או באתר קופונים אחר.
בהקשר הזה, ישנה גם אפשרות להוספה של מועדון לקוחות שמבצעת הנחה גורפת לחברי מעודון לקטגוריות מסוימות באתר שמוגדרת מראש, כמו כן אפשר לשלוח ללקוחות חוזרים מבצעים וקופונים הישר לתיבת הדואר שלהם בצורת הדפסה או קוד שמקישים בעת אישור הקנייה (Checkout). אפשרות נוספת היא לשלוח ללקוח מבצע מיוחד או מתנה ביום ההולדת שלו. זוהי בעצם מערכת של שליחת ניוזלטרים משוכללת במערכת שמבצעת אינטגרציה עם החנות,
יש לציין שהתוספים מתעדכנים באופן שוטף על ידי קהילת הפיתוח העולמית של ג'ומלה, ולכן אין בעיות של תכונות שמפסיקות לעבוד או תצוגה מעוותת כמו בחנויות וירטואליות אחרות.
בחירת התוספים הנכונים והתקנתם
כאשר אנחנו בונים אתר או חנות וירטואלית ב – Joomla, אנחנו לוקחים בחשבון את דרישות הפרויקט ומנפים את התוספים השימושיים והאפקטיביים ביותר עבור כל אתר ואתר. לדוגמה, אם מדובר בחנות שבה יש מבצעים כל יום, ישנם תוספים המאפשרים להוריד את מחירו של מוצר מסוים באופן זמני וכמובן להציג את המבצעים השווים ביותר בדף הבית.
בשילוב עם המראה הייחודי של כל חנות, התוספים הופכים את החנויות שאנחנו בונים לבולטות ויוצאות דופן מול המתחרים, וכך מבדלים את הלקוח בשוק תחרותי במיוחד.
במהלך התקנת התוספים, אנחנו מוודאים כי מדובר בגרסאות החדשות ביותר וכי התוספים מותאמים לעברית ומוצגים כראוי גם באתרים המיושרים מימין לשמאל (RTL).
בוידאו הבא נראה כיצד ניתן לנהל חנות וירטואלית בקלות וביעילות בעזרת תוספת מיוחדת לחנות שמאפשרת להעלות בבת אחת כמות גדולה של מוצרים לחנות באמצעות תוכנת Excel. התוספת עוזרת לבעל החנות לנהל את כל המוצרים ממקום אחד.