שיווק באינטרנט

כאשר מדברים על “שיווק באינטרנט”, מדברים בדרך כלל על כל מגוון הפעולות והאתרים השונים בהם ניתן להשתמש על מנת לגייס עוד לקוחות באמצעים מודרניים אותם מציעה רשת האינטרנט כפי שהיא כיום. עם זאת, לא כל הפעולות אפקטיביות באותה מידה, ויש צורך להתאים את הערוץ בו משתמשים לאופי של העסק או לאתר האינטרנט שלו.

אנו ב – WinWeb עובדים רק עם אנשי השיווק הטובים ביותר, איש איש בתחומו, ולכן יכולים להבטיח שהכסף אשר מושקע בשיווק יחזיר את התמורה הטובה ביותר, תוך כדי הצגת תוצאות בשטח ועמידה ביעדים אשר הוצבו לנו על ידי הלקוח.

אלו הם ערוצי השיווק השונים שאנו פועלים בהם :
 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני נועד להעלות את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל (אלו שאינן צבועות). קידום נכון ואפקטיבי מביא לעלייה בכמות הכניסות מגוגל לאורך זמן ובאופן הדרגתי ללא סיכונים מיותרים. כך יגיעו לאתר יותר גולשים טריים שלא הגיעו אליו קודם לכן. גולשים אלו יגיעו מהקשת שאילתות הקשורות לתחום המרכזי בו עוסק האתר, ולכן יהיה קל יותר להמיר אותם ללקוחות.
 

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן בגוגל נועד להצגה מיידית של האתר במיקום אטרקטיבי בתוצאות הממומנות של גוגל ובאתרים שותפים שלה לפי מודל תשלום פר לחיצה (PPC). קמפיין ממומן המתוכנן היטב, מוזיל את העלויות עבור כל לחיצה ולכן ממקסם את ההשקעה של הלקוח. ניתן לשלב בין קמפיין ממומן לקמפיין אורגני על מנת למקסם את החשיפה הכוללת בגוגל.
 

פרסום בפייסבוק ותחזוקת עמודי אוהדים

פייסבוק הפכה להיות אחד הגורמים המשפיעים ביותר בשנים האחרונות, ולכן בעל אתר או עסק חייב להפגין שם נוכחות על מנת לקבל חשיפה נוספת ברשת. החשיפה בפייסבוק יכולה להיבנות באמצעות עמודי אוהדים חינמיים, או בשילוב של מודעות ממומנות המוצגות בתוך פייסבוק. אנו תומכים בשתי צורות הפרסום לפי גודל התקציב של הלקוח והיעדים החברתיים אותם הוא רוצה להשיג (לדוגמה, צבירת מספר מסוים של אוהדים תוך תקופת זמן מסוימת).
 

פרסום בגוגל פלוס

גוגל פלוס אולי אינה פופולארית כמו פייסבוק, אך בעתיד היא עשויה להפוך לכלי מרכזי בכל הנוגע לשיווק באינטרנט, וזאת מכיוון שהיא מתממשקת עם שירותים אחרים של גוגל, כולל החיפוש הממומן והאורגני אותם כבר הזכרנו. אנו מציעים שירותי תחזוקה של קהילות גוגל פלוס ועמודים עסקיים, החל מיצירת החשבון הבסיסי, דרך הגדרת המחברות אותו עם אתר האינטרנט של הלקוח, ולבסוף עדכון שוטף ורציף של התכנים בו.
 

יצירת כרטיסי ביקור של עסקים מקומיים בגוגל 

Google + Local ובעבר Google Places היא הרחבה של גוגל לעסקים מקומיים. עסקים מקומיים עשויים להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות במיקומים אטרקטיביים, ולכן ליצירה ותחזוקה נכונה של כרטיסי ביקור לעסקים מקומיים יש חשיבות מכרעת להצלחתם כיום. אנו דואגים לא רק ליצירת הכרטיסים האלו, אלא גם לכך שהפרטים הכתובים בהם יהיו נכונים ותואמים לאינדקסים מקומיים אחרים ברשת.

.

בלוג